ADHD

Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADD/ADHD)

Przy pracy nad ADHD z SCIO koncentrujemy się na:

        1. pracy z falami mózgowymi. U dzieci z ADHD zauważa się  nadczynność fali theta odpowiadającej  za nadpobudliwość. Regulujemy funkcjonowania układu neurobiologicznego, skupiamy się na płatach czołowych, zwojach podstawy mózgu, pniu mózgu oraz móżdżku ale to SCIO reguluje i kieruje procesem terapii. Obszar czołowy bierze udział  w regulacji zachowania, trzyma impulsy pod kontrolą, dokonuje się w nim synteza informacji sensorycznych i poznawczych, poza tym steruje uwagą i inicjuje wszelkie działania. Z funkcjonowaniem kory czołowej związana jest również regulacja neuroprzekaźnikowa;
        2. sprawdzamy i balansujemy poziom minerałów (siarka, fosfor, lit, aluminium, złoto) , witamin (z grupy B, B5- kwas pantotenowy) i kwasów tłuszczowych.
        3. robimy terapię Auto Meridian usprawniającą przepływ energii i informacji w organizmie. Akupunk­tura i pokrewne metody przy­wracają równowagę, dzięki której orga­nizm może sam przywrócić stan homeostazy;
        4. Pracujemy w programie NLP – Neurolingwistyczne programowanie, regulujemy poziom neuroprzekaźników głównie  dopaminy, noradrenaliny i serotoniny ale SCIO samo kieruje procesem terapii i wskazuje, które neurotransmitery należy wyrównać;Dopamina, noradrenalina i serotonina to neurotransmitery, mające kluczowe znaczenie dla procesów hamowania i pobudzania  przepływu   bodźców. W ADHD zmniejszony poziom tych neurohormonów zaburza procesy hamowania odbioru nawałnicy informacji. Warto przypomnieć, iż dopamina pobudza zakończenia nerwów i odgrywa ważną rolę w procesach związanych z motywacją, koncentracją uwagi i psychomotoryką, właściwy jej poziom pozwala odrzucić nieważne informacje i utrzymać uwagę na jednym wybranym bodźcu. Noradrenalina wydzielana jest w sytuacjach stresowych, wprowadza organizm w stan podwyższonej gotowości i działa przeciwbólowo, a jej niedobór może powodować niedocenianie zagrożenia, nadmiar zaś powoduje ciągłe pobudzenie organizmu. Serotonina natomiast jako hormon szczęścia wpływa na powstawanie przyjemnych doznań, pozytywne myślenie, steruje również impulsywnością zachowania;
        5. sprawdzamy obciążenie metalami ciężkimi – można wykonywać detoks
        6. sprawdzamy obciążenie pasożytami – można wykonywać ZAPning czyli usuwanie czynników patogennych dzięki wysyłaniu odpowiednich  częstotliwości rezonansowych
        7. wykonujemy terapie biofeedback, stymulące mózg do lepszego uczenia się, lepszej koncentracji i zwiększania możliwości mózgu
        8. wykonujemy terapie superlearning. Super Learning to terapia na urządzeniu SCIO, przeznaczona do pomocy w precyzyjnym dostrojeniu umysłu do nauki. To znacznie usprawnia nasze skupienie, koncentrację, zdolność zapamiętywania i lepsze przyswajanie materiału. Możemy zorientować terapię na bardziej konkretne potrzeby, takie jak:
          • Umiejętności matematyczne
          • Lepsza pamięć
          • umiejętności językowe
          • Umiejętności analityczne
          • Umiejętności motywacyjne
          • Umiejętności zrozumienia
          • Umiejętności komunikacyjne
          • Zaburzenia uczenia się
          • Trudności z nauką
          • Problemy mózgu powodujące problemy z nauką
        9. sprawdzamy alergie, można stosować odczulanie alergiczne
        10. robimy terapie czaszkowo-krzyżową
        11. wykonujemy stymulację natlenienia
        12. wykonujemy terapie dodatkowe w programie Body Viewer, Słownik Chorób oraz Irydologia.

      Ważne jest, aby pamiętać, że SCIO jest całkowicie nie inwazyjną technologią, wykorzystując częstotliwości energii, po prostu stymulując mózg, aby odpowiadać w pożądany sposób. Tak właśnie nasze mózgi naturalnie działają – po prostu odpowiadając na bodźce.

      W wyniku terapii EEG biofeedback, SCIO superlearning oraz innych terapii SCIO poprawia się koncentracja uwagi, zwiększa kontrola zachowań i jednocześnie wzrasta wiara dziecka we własne możliwości, a co za tym idzie akceptacja w środowisku rówieśniczym.